Pergimu Yusuf

0
COMMENTS
Bismillah.

Pergimu Yusuf...

Selamat membaca.

Kau & Aku

0
COMMENTS
Bismillah.

Juga karang ni waktu sekolah menengah, 
rasanya standard pun biasa-biasa je.
:)

Selamat membaca

Pulangkan

0
COMMENTS
Bismillah.

Satu lagi ;)

Selamat membaca

Langkahku

0
COMMENTS
Bismillah.

Cerpen ni kalau tak silap, dikarang sewaktu sekolah menengah.

Selamat membaca


Sains Fiksyen

0
COMMENTS
Bismillah.

Yang ini pula cerpen Indie saya yang kedua.
( 25 April 2012 )

Selamat membaca

Pengalaman Cemas Saya

0
COMMENTS
Bismillah.

Cerpen Indie.

Dulu, waktu praktikal dulu, adalah join satu group ni hasilkan
cerpen indie.
Cerpen Indie ni adalah cerpen yang akan dihantar pada Admin setiap hari Isnin yang ditetapkan.

Saya sempat join dan karang dua cerpen indie ni.
Dua je pun, lepas tu tak ada dah benda ni.

Cerpen ni kena sambung perenggan pertama yang telah dikarang oleh Admin.
Tema pun Admin yang tetapkan :)

Di bawah ni merupakan cerpen pertama Indie saya.
( 18 April 2012 )

Selamat membaca

Mr.Sopan

2
COMMENTS
Bismillah

Cerpen ni dikarang selepas cerpen Mr.Guard & Soon.
:)

Cerpen ni terapkan sikit kelainan.
Dua watak berada di tempat yang sama,
ala-ala drama yang biasa tonton di TV tu.
:)

Selamat membaca


Detik Itu

0
COMMENTS
Bismillah.

Okay...
Cerpen seterusnya pula.
Lupa bila cerpen ni ditulis.

Selamat membaca

Bukan Untukku

0
COMMENTS
Bismillah.

Cerpen yang ter-latest yang saya karang.

Selamat membaca


Impianku

0
COMMENTS
Bismillah.

Ehem.. kembali mengaktifkan diri.
Alahai..tak pe lah yek.

Juga boleh dibaca di SINI..