...: Kata Laluan :..

0
COMMENTS
Bismillah.
Ni cerpen yang saya edit dua kali.
Cerpen ni dikarang time sekolah menengah [2007].
Teringin nak hantar kat LangitIlahi, 
tapi syaratnya tak lebih 5 muka surat. Macam susah pula nak edit jadikannya 
kurang 5 muka surat. 
So, letak di sini sahaja lah.

Selamat membaca :),

...: Soon :...

0
COMMENTS
Bismillah.

Cerpen Soon ni saya hantar kat SINI sebelum ini.

Selamat membaca

...: Apa Padanya [1] :...

2
COMMENTS
Bismillah

Juga saya ada hantar di penulisan2u
Tapi saya letakkan untuk bahagian cerpen.
InshaAllah, saya usahakan untuk jadikan ia novel.

Selamat membaca.. :)

...: Mr.Guard :...

0
COMMENTS
Bismillah.

Pernah tersiar di sini dan sini

Tapi yang di bawah ni.. saya ubah sedikit, sikit je pun.
Tajuknya pun dari RUHIS
saya ubah ke MR.GUARD

Selamat membaca :)